- Case -

Vinkurs for Schibsted

HubSpot Video

 

"Oslo Streamingsenter er profesjonelle, flinke, hyggelige og gjør alltid sitt beste for at jeg som kunde skal føle meg ivaretatt både før, under og etter arrangementet.

De er de dyktigste i bransjen og jeg vil ikke nøle med å anbefale de videre."

-Line Engelsås, Produsent Schibsted

Gjennom A-kortet og Vinklubben holder Aftenposten faste vinkurs for sine abonnenter fra studio hos Oslo Streamingsenter. 

Deltakerne kjøper inn ukens viner og smaker seg gjennom sammen med kursholder. Underveis blir man underholdt og kurset om smaksbilder, vindistrikter og produksjonsmetoder. 
Det er en sosial begivenhet med stabilt høye seertall. :wine_glass:

 

På fysiske kurs hadde vi 40-200 deltakere på kursene våre, på digitale kurs har gjennomsnittet økt til 1000 deltakere.

 

Ved å gjøre produksjoner i Studio Small, kan vi enkelt bytte bakgrunn etter dagens tema, inkludere grafisk innhold som presentasjoner eller video.

I studio er det plass til en til to personer samtidig. Ved behov det kan vi også enkelt koble opp digitale gjester via Teams eller lignende. 

 

image column 1 dnd_area-module-8
image column 2 dnd_area-module-8
image column 3 dnd_area-module-8
image column 4 dnd_area-module-8
 

Book en kaffeprat med en av våre rådgivere for din produksjon

 

Book et møte med Thomas